رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

 عزت و کرامت شهید آیت الله رئیسی در مراسم تشییع او، دو چندان شد

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: حضور انبوهی از مردم داغدار در آیین تشییع و خاکسپاری خادم الرضا، نشانه آن است که هرکسی خدمت خالصانه داشته باشد، خداوند به او عزت می دهد.
کد خبر: ۹۶۰۱۳۱۰
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس، حجت الاسلام محمد عدیده در آیین بزرگداشت شهدای خدمت و گرامیداشت حماسه سوم خرداد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: امروز ملت شریف ایران عزادار شخصیتی است که یار و یاور رهبری، انسانی متواضع و خدمتگزار ملت ایران بود.

وی افزود: شهید آیت الله رئیسی حتی در زمان شهادت هم لباس خدمت بر تن داشت و با تمام توان و تلاش خود از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کرد.

 عدیده در ادامه به رشادت رزمندگان و جانفشانی آنان در عملیات بیت المقدس اشاره کرد و توضیح داد: ملت ایران در دوران دفاع مقدس ثابت کردند در مسیر دفاع از آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی همواره ثابت قدم بوده و هستند.

وی تبیین رشادت های رزمندگان دفاع مقدس را در سطح جامعه بویژه برای نسل جوان ضروری ضروری دانست و بیان کرد: آزاد سازی خرمشهر به یاد ماندنی ترین روز های تاریخ انقلاب اسلامی است که همه ملت شریف ایران به آن افتخار می کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) در پایان با اشاره به حضور پرشور کارکنان خدوم منطقه پدافند هوایی شمال شرق و مردم ولایتمدار مشهد، خاطرنشان کرد: این حضور تاریخی مردم خراسان رضوی در وداع بارئیس جمهورشان تیری بر چشمان دشمنان است تا بدانند مردم ملت ایران همچنان پای انقلاب و آرمان های انقلاب ایستاده‌ اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار